Tietoa meistä
MUUTOKSEN TEKIJÖITÄ
”Olen myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntija, jonka sydän palaa loistavan asiakaspalvelun puolestapuhumiselle. Uskon vahvasti siihen, että asiakaspalvelu ei ole pelkästään liiketoiminnan tuki, vaan se on yksi tärkeimmistä tekijöistä, joka vie yrityksen menestykseen. ”

Aspalaiset Oy
Founder
Mika Lukkarinen.
ASIAKASPALVELUN YTIMESSÄ
Valitettavasti asiakaspalvelu ei nykyään nauti enää sitä arvostusta, jota se on aikanaan saanut. Monille asiakasrajapinnassa työskenteleville se ei enää ole koettu arvostetuksi ammatiksi, eikä yrityksissäkään usein ymmärretä sen täyttä arvoa. Aspalaiset Group Oy syntyi muuttamaan tätä ajattelutapaa jakamalla kehitysideoita ja näkemyksiä yrityspäättäjille, jotta asiakaslähtöinen ajattelu ja myynnillinen asiakaspalvelu saavat vahvemman jalansijan organisaatioiden arjessa.
Haaveemme on päästä vaikuttamaan yrityksiin ja johtajiin, jakamalla ajatuksia siitä, kuinka asiakaspalvelu voi olla yrityksen menestystekijä. Erityisesti toivomme, että yritykset ymmärtäisivät asiakasrajapinnassa työskentelevien työntekijöiden äänen tärkeyden – riippumatta heidän tittelistään. On tärkeää kuunnella, miten työntekijät kokevat työympäristönsä, ja huomioida heidän kehitysideoidensa voima.
MISSIO:
Olla luomassa kunnioituksen kulttuuria ja nostaa asiakaspalvelun arvostus takaisin sinne minne se kuuluu #makeasiakaspalvelugreatagain.
Aspalaiset Group Oy koostuu pitkän linjan ammattilaisista. Kaiken mitä teemme, teemme sen laadukkaasti, ammattiylpeydellä ja asiakasta kunnioittaen.
